Bestyrelseposter

TR for Uddannelse & job og decentrale enheder
Helle Nielsen

På valg i lige år

Jeg synes det er et vigtigt arbejde som HK udfører for medlemmerne og jeg synes det er vigtigt at HK er forankret lokalt i kommune. Derfor arbejder jeg på at HK bliver en større del af mine kollegaers hverdag.

Helle Nielsen
hne@albertslund.dk

TR for Albertslund rådhus og næstformand
Birgitte Fischer Larsen

På valg i ulige år

Jeg vil i jobbet som TR forsøge at gøre en forskel på Rådhuset for os der er HK’er. Det sker at man står og har brug for hjælp, eller mangler svar på et spørgsmål omkring ens arbejdsvilkår.

Du kan have tillid til mig, og jeg tager gerne en faglig snak med dig og efterfølgende din leder, hvis der skulle være behov for dette.

Birgitte Fischer Larsen
bfl@albertslund.dk

TR suppleant for Rådhus
Anne-Line Mortensen

På valg i lige år

Jeg har valgt at være suppleant for TR på rådhuset, for at bakke op og støtte vores HK-TR i arbejdet med gode og rimelige forhold og politikker for de ansatte.

Det var især snakken om fraværspolitik på seneste HK-generalforsamling der motiverede mig, og jeg vil bidrage med vilje og tro på gensidig respekt og samarbejde mellem ledelse og medarbejdere, og være talerør for mine kolleger.

Anne-Line Mortensen
nes@albertslund.dk

TR for Biblioteker og sekretær
Elin Simonsen

På valg i lige år

Som TR for HK’erne på biblioteket, arbejder jeg for at fremme og vedligeholde gode og rolige arbejdsforhold for medarbejderne. Jeg arbejder for retfærdighed og bestræber mig på at forhandle rimelige løn- og arbejdsvilkår for de medarbejdere jeg repræsenterer, samt holder øje med at ledelsen overholder overenskomsten i forhold til trivsel, løn og arbejdsforhold generelt.

Elin Simonsen
esi@albertslundbib.dk

TR suppleant for Biblioteker
Murat Erdogan

Murat Erdogan
mer@albertslund.dk

TR for Skoler og institutioner og kasserer

Ulla Bektas
ube@albertslund.dk

TR suppleant for Skoler og institutioner

FTR for fællesklubben og TR for Jobcenter Albertslund
Tina Duetoft

På valg i lige år

Som nyvalgt TR og HK kommunals kontakt, vil jeg gøre mit bedste for at fortsætte det gode arbejde for et godt arbejdsmiljø. Kæmpe for, at der er gennemsigtighed i forhold til ledelsesbeslutninger og retningslinjer. Ligeledes se på ligeløn, rummelighed for alle aldersgrupper og gode seniorforhold.

I kan til en hver tid kontakte mig om stort og småt, løn, uoverensstemmelser, råd og spørgsmål. Så vil jeg gøre mit bedste for at hjælpe jer. Jeg tror på, at vi sammen står stærkere og dermed kan gøre en forskel.

Tina Duetoft
tdt@albertslund.dk